Rinktinių krovinių pervežimas į Norvegiją

Rinktiniai kroviniai – iš įvairių tiekėjų surinkti smulkūs kroviniai, kurie viena transporto priemone gabenami į numatytą vietą. Toks sujungtų krovinių gabenimas dar gali būti įvardijamas konsolidacija. Keleto skirtingų tiekėjų kroviniai surenkami ir pristatomi dažniausiai vienam gavėjui, tačiau dažnai būna ir perskirstomi keliems adresatams. Rinktinių krovinių gabenimas vežėjams atneša daugiau pelno, tačiau tai sudėtingesnė veikla nei pilnų ar dalinių krovinių vežimas, todėl ne visos įmonės teikia šias paslaugas.

Rinktinių krovinių pervežimas į Norvegiją reikalauja daugiau įmonės ir vairuotojų-ekspeditorių atsakomybės, atidumo, kruopštumo. Visą krovinį reikia surinkti keliaujant tam tikru maršrutu, o paimant siuntinius būtina juos tinkamai sudėti ir pritvirtinti, atsižvelgiant į svorį, išmatavimus, apgalvoti tolesnių siuntinių paėmimą ir sudėjimą. Toks siuntinys gali būti pristatytas vienam ar keliems gavėjams, kai tarpinėje stotelėje logistikos sandėlyje dar perskirstomas ir nukreipiamas kitomis kryptimis. Rinktiniai (smulkūs) kroviniai būna nedideli, jų svoris gali svyruoti nuo 50 kg iki beveik 2000 kg vienam pakrovimo metrui. Galima susidaryti įspūdį, jog tokius siuntinius gabenti dar lengviau, tačiau išties tai nelengva užduotis, nes kroviniai gali būti visiškai skirtingi ir jiems reikalingos nevienodos sąlygos ar paruošimas. Jei vežami maisto produktai, renkant krovinį svarbu atsižvelgti į rekomenduojamas jų laikymo sąlygas, jei vežami dūžtantys daiktai jiems būtinas tvirtas supakavimas. Ruošiant ir pristatant pilnus bei dalinius krovinius šiek tiek paprasčiau.

Pervežimas dažniausiai yra daugiau nei tik krovinio transportavimas iki pasirinktos vietos. Į šią paslaugą taip pat įeina krovinio įvertinimas, paruošimas, suskaičiavimas, rūšiavimas, ir, jei reikia, sandėliavimas bei tolesnis siuntų paskirstymas kitiems gavėjams. Jei galutiniai sustojimai yra netoliese, tuomet perskirstymo dažniausiai neprireikia. Kadangi rinktiniai kroviniai gali būti įvairių rūšių, todėl jų pakavimui reikalingos specialios medžiagos. Turi būti naudojama burbulinė plėvelė, sukietinti kartono kampai, kartais itin trapiam ar galinčiam nukentėti kroviniui reikalingos faneruotos plokštės. Tam, kad vežami daiktai nekontaktuotų tarpusavyje, gali būti naudojami veltinio pledai.

Esant skirtingų siuntų kiekiui viename transporte, atitinkamai joms turi būti paruošti reikalingi dokumentai: CMR važtaraščiai ir sąskaitos-faktūros. Kadangi vežant tokius krovinius labai svarbus saugumas, todėl visi mūsų vairuotojai, transporto priemonės ir pervežami kroviniai yra apdrausti, taip išvengiama daug įvairių nesklandumų, kurie gali kilti keliaujant tarptautiniais reisais. Pervežant rinktinius krovinius pailgėja ir visos vykdomos muitinės procedūros, sugaištama daugiau laiko. Dėl to mūsų kroviniai gali būti perskirstomi ir rūšiuojami terminaluose, jog gavėjus jie pasiektų, kiek įmanoma anksčiau. Vežant rinktinius krovinius labai svarbu nepersistengti ir neperkrauti transporto priemonės, nors nuo to priklausytų didesnis pelnas, tačiau taip daug lengviau pažeisti siuntinius. Mums svarbu, jog kroviniai gavėją pasiektų pirminės, nė kiek nepakitusios būklės. Dėl to veždami siuntinius vairuotojai atsakingai įvertina sezoniškumo ir kelių būklės aspektus, pagal kuriuos pasirenka optimalų, tinkamą greitį.

Rinktinių krovinių pervežimas į Norvegiją patogus ir greitas būdas gabenti reikalingus smulkius, atidesnės priežiūros reikalaujančius krovinius. Mūsų užsakovų kroviniai pervežami kelių transportu iš vieno taško į kitą, galimai sustojant tarpiniuose suplanuotose sustojimuose, kas ypač aktualu gabenant rinktinius krovinius. Toks transportavimo būdas suteikia galimybę laisvai planuoti savo maršrutą, esant reikalui, jį optimaliai keisti, papildyti. Dažnai kelių transportas pasitelkiamas kaip papildomas transportavimas, po krovinio gabenimo oro ar jūrų keliu, nes tik pervežant prekes keliais galima pristatyti siuntinį nuo durų iki durų. Gabenant kelių transportu galima stebėti krovinį realiu laiku, todėl siuntai atkeliaujant pas gavėją, jam iš anksto tai pranešama, jog būtų galima pasiruošti iškrovimui ir sandėliavimui.